Mūsų etikos kodeksas

  1. Tiekti profesionalią ir geriausią įmanomą aromaterapinę pagalbą visiems besikreipiantiems.

  2. Su klientais, klientų informacija, kolegomis ir kitais susijusiais asmenimis elgtis profesionaliai ir etiškai.

  3. Dalintis profesionaliomis žiniomis, patirtimi su kolegomis ir padėti vystytis aromaterapijai Lietuvoje.

  4. Pacientus ir klientus aptarnauti vadovaujantis holistiniais principais (vertinant paciento istoriją ir skundus visapusiškai) ir tik paciento naudai.

  5. Bendrauti ir lavinti klientus apie geriausius aromaterapijos produktus ir paslaugas.

  6. Su pacientais ir klientais nesistengti suartėti fiziškai ar psichologiškai, nesielgti familiariai.

  7. Didžiausia vertybe turi būti laikoma paciento/kliento gerovė ir interesai.

  8. Suteikti pacientams/klientams visą įmanoma ir geriausią informaciją apie siūlomus metodus, išsilavinimą, žinias ir patirtis. Taip pat apie įkainius, finasinius privalumus ir trūkumus.

  9. Nuolat lavintis ir tobulinti žinias bei patirtį.

  10. Paslaugas teikti tik pagal kompetenciją ir galimybes. Pripažinti savo išsilavinimo trūkumus ir nepakankamumus, kai to reikia, nukreipti pacientą/klientą pas kitą specialistą.

  11. Nenustatinėti diagnozių, neskirti gydymo ar neatlikti procedūrų, kurioms reikalinga sveikatos priežiūros licenzija (neturint tokios licenzijos).

  12. Gerbti ir saugoti kliento/paciento konfidencialumą, niekam neatskleisti jautrių ar asmeninių duomenų (išskyrus teisinius atvejus, kai tai numatyta įstatymuose).

  13. Palaikyti kolegas, nekritikuoti ir nemenkinti jų kompetencijų klientų ar pašalinių asmenų akivaizdoje.

  14. Gerbti sveikatos priežiūros specialistų darbą, konsultuotis ir bendrauti su jai kolegialumo dvasioje.

  15. Nesuteikti aromaterapijos metodams ir principams nebūtų galių, neteikti su tuo susijusių pažadų, visada lavinti ir informuoti klientus apie tikras ir realias aromaterapijos galimybes.

  16. Neteikti nepagrįstų garantijų ir neišnaudoti klientų finansiškai remiantis neįmanomais pažadais.

  17. Garbingai reklamuoti, skleisti žinias ir rekomenduoti savo paslaugas ir produktus.

  18. Savo darbo patalpose laikytis švaros ir higienos, bei estetikos ir privatumo principų.

  19. Kaupti ir saugoti paciento informaciją, kad ja galima būtų pasinaudoti, nenutekinant jautrių asmeninių duomenų.

  20. Dėvėti tinkamą aprangą, nevartoti svaigiųjų gėrimų ar kitaip įtakojančių medžiagų darbo metu.

  21. Savanoriškai pasitraukti iš Asociacijos, jei pažeisti šie reikalavimai.